3/05/2013

trip, new in March

Včerajší výlet do Bratislavy, ktorý bol pracovno-nákupný dopadol veľmi dobre. Neboli by to Železnice Slovenskej republiky, keby nejaký vlak nemeškal, takže samozrejme sme prišli neskoro. Školenie bolo zamerané na francúzsku kozmetiku Clarins a aj na ich najnovší výrobok Double Serum (každá z nás dostala jedno balenie ako darček, čo ma veľmi teší. Predajná cena je okolo 75€)
Užili sme si dobrú atmosféru Reštaurácie Hrad, odkiaľ bol nádherný výhľad na Bratislavu. Po obede, sme zamierili do Auparku. Hor sa na nové kolekcie! Tu je pár ukážok čo som si priniesla z tohto tripu. Môj wishlist bol o niečo väčší, ale tie veci som nenašla, tak skúsim šťastie nabudúce :) Konečne som si zohnala niečo vzorované s kvetinami a potom s pásikmi, keďže je to najväčší trend tejto sezóny. Nie je nad toto ročné obdobie. Nech žije jar!

Musíte mať na jar niečo kvietkované? Je to Vaša neodmysliteľná časť šatníku na jar, alebo máte radi jednoduché farby tak ako ja? :)

Bratislava, pohľad z terasy reštaurácie. Casual outfit - sveter - Tally Weijl - jeans - Stradivarius - okuliare - MNG

Deň ako stvorený na prechádzku

Jazmínový čaj, malý brunch a kozmetika Clarins

Jeans - Stradivarius, ostatné - H&M

Milujem tieto Basic tričká z H&M!!

Balerínky nesmú chýbať, a aj výrazný náhrdelník - H&M. Najviac ma tešia topánky, jediný kus oblečenia kde znesiem tento vzor! :D

Detail

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára